למה נוצרת פטרת ציפורניים ברגליים?

החיל שנמצא בשירות קרבי חוזר הבית עם פטרת ציפורניים? מחלות רקע כמו סכרת, פסוריאזיס, מחלות אוטואימוניות או הגיל שלכם מסכנים אתכם בתופעה הלא נעימה ששמה פטרת ציפורניים ברגליים? הייתם בבריכה וחטפתם זיהום שחשוד כפטרייה? הגיע הזמן להכיר את אפשרויות הטיפול החדשות בתופעה הלא נעימה הזו. הבשורה הטובה היא שיש הרבה מה לעשות ושאפשרויות הטיפול החדשות יעילות ונעימות בהרבה ממה שהיה מוכר עד כה.

היגיינה אך לא רק

ראשית נסביר. פטרת ציפורניים ברגליים היא תופעה שכיחה ביותר שיכולה להתרחש על רקע של מחלות שונות, נטייה גנטית, גיל, פציעה בציפורן או חשיפה לפטריות על משטחים לחים. ישנו קשר שתיקה סביב פרטת ציפורניים ברגליים ובידיים היות שהתופעה נקשרת באי שמירה על היגיינה. בפועל, נכון להגיד ששגרת טיפוח קבועה ואוורור כף הרגל מפחיתים את הסיכון לפתח ברגליים פטרת אולם יש הרבה אפשרויות אחרות שבגללן מתפתחת פטרת והן לא קשורות בהיגיינה כלל וכלל.

מה אוהבות הפטריות?

פטריות אוהבות משטחים לחים ומכאן פטרת ציפורניים ברגליים תתפתח על רקע של חשיפה למשטחים לחים ונגועים כמו מקלחות ציבוריות, בריכות שחייה ועוד. בנוסף, פציעה של הציפורן עלולה להביא להופעת פטרייה. ישנם שינויים גנטיים שעלולים להשפיע על הנטייה לפתח פטריה ועם הגיל עולה הסיכון לכך עקב התעבות הציפורן והאטת זרימת הדם. כך או כך, אין מה להתבייש בפטרת ציפורניים. הדבר הנכון הוא לאבחן ולהתחיל טיפול בהקדם האפשרי.

פגיעה אסתטית

פטרת מביאה לפגיעה אסתטית ומכאן החשיבות של הטיפול המהיר. טיפול תרופתי נחשב ליעיל אך הוא מחייב ביצוע בדיקת דם ולקיחת משטח טרם התחלת הטיפול וכרוך בשימוש של חצי שנה בכדורים. משחות שונות יהיו יעילות אך גם הן נושאות ריח חזק ויש מי שלא מסוגלים להתמודד עימו.

תכשירים חדשים מציעים טיפול יעיל לתופעת פטרת ציפורניים ברגליים על ידי פורמולות חזקות ועוצמתיות שמבוססות על צמחי מרפא. היכולת להעניק טיפול וטיפוח לכף הרגל בו זמנית הופכת את התכשירים החדשים ליעילים במיוחד כאשר השימוש בהם נעים ומייצר תחושת רוגע וניקיון.

כך או כך הדבר החשוב ביותר לזכור מעבר לכל טיפול הוא מניעה של פטרת ציפורניים על ידי הקפדה על אוורור כף הרגל, שמירה על כף רגל יבשה וכמובן ביצוע בדיקות קבועות במקרה שאתם נמנים על אחת מקבוצות הסיכון שפורטו לעיל.

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שיחה עם נציגת ניילנוקס
שלום!
איך אוכל לעזור לכם?
דילוג לתוכן