פטריה בציפורן כף הרגל- מה, איך, כמה ולמה?

כפות רגליים מטופחות הן משאת ליבן של נשים רבות ובאחרונה גם גברים הבינו את החשיבות של שמירה על כף רגל נקייה, נטולת ריח עם עור בריא ובוהק. כף הרגל שלנו נושאת את כל משקל גופנו והיא מה שחוצץ בינינו ובין הרצפה- בין אם יחפים, בין אם בנעליים סגורות ובין אם בכפכפים. הדבר החשוב ביותר בשמירה על כף רגל מטופחת הוא כמובן הציפורניים.

ציפורן מטופחת- חובה או מותרות?

ציפורן מטופחת לא חייבת להיות צבועה בצבעים כאלו ואחרים, אבל היא חייבת להיות בעלת צורה נכונה, שלמה ומבריקה כדי להבטיח לא רק מראה מנצח אלא גם להימנע מריחות לא נעימים ולשמור על הציפורן מפני פטרייה. לא כולם יודעים אבל ציפורני כף הרגל הן מה ששומר על כף הרגל מפני פטריות ולכן חשוב לשמור על ציפורניים נקיות ושלמות. לפיכך חשוב להקפיד על שגרת טיפוח של הציפורן.

פטריה בציפורן ברגל- איך נדבקתי בדבר הזה?

פטריות ישנן בכל מקום והן אוהבות במיוחד משטחים לחים. מלתחה ציבורית, מקלחת ציבורית, בריכת שחיה ועוד מקומות הן פלטפורמה להדברה פטרייתית. מעבר לכך שחשוב להתהלך במקומות הללו ללא רגליים חשופות חשוב להקפיד על מתן טיפול יעיל ובהקדם. סביבה לחה יכולה להיווצר גם עקב שימוש בנעליים לא מאווררות לאורך זמן או בשל הזעה מוגברת.

נטייה להתפתחות פטרייה בציפורן ברגל יכולה להיות על רקע גנטי, בשל מחלה או על רקע של הגיל. עם הגיל הציפורן מתעבה וזרימת הדם נעשית איטית יותר, מה שמזמן יותר פטריות ומחמיר את התפשטותן.

מה עושים עם פטריה בציפורן ברגל?

מרגע שנדבקנו בצרה שמכונה פטריה בציפורן ברגל חשוב לבצע אבחון מסודר ויעיל ולהתחיל טיפול בהקדם האפשרי. כל רופא יוכל לזהות את הפטרייה על בסיס התבוננות בלבד לפי צבע וצורת הציפורן. אפשרויות הפול נעות בין טיפול תרופתי של כחצי שנה שמחייב משטח ובדיקת דם לפני התחלת הטיפול כדי לוודא התאמה מלאה של הטיפול לסוג הפטרייה. אפשרות שנייה היא מריחת משחה שמתאימה לכל סוגי הפטריות.

מטופלים רבים חוששים משימוש בתרופות לזמן ממושך ולכן מעדיפים משחות. בהתאמה לכך התכשירים החדשים מבוססים על צמחי מרפא והקים לכף הרגל ולציפורן את כל הוויטמינים והתוספים הדרושים לא רק כדי למגר את הפטרייה אלא גם כדי להעניק לכף הרגל כולה תחושה של ניקיון ורעננות.

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שיחה עם נציגת ניילנוקס
שלום!
איך אוכל לעזור לכם?
דילוג לתוכן