תרופה לפטרת ציפורניים- מה האפשרויות?

בעבר הלא מאד רחוק היה נהוג להסתמך בעיקר על טיפול תרופתי. רובנו האמנו שהטיפול התרופתי הוא יעיל לעומת אפשרויות אחרות ובבחירה בין משחה וטיפול טבעי העדיפו רבים את הטיפול התרופתי. בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מבינים שלצד היעילות הרבה של טיפולים תרופתיים, שימוש בתרופות בייחוד לפרקי זמן ארוכים גובה מחיר יקר. תופעות לוואי שונות יכולות אולי מענה לבעיה מסוימת אך לפגוע בגוף בדרכים אחרות, מה שעלול לפגוע באיכות חייו של המטופל.

ההבנה שיש אפשרויות טיפול נוספות פתחה פתח לאנשים רבים להכיר אפשרויות טיפול אחרות לבעיות שונות ובהן גם תופעות כמו פטרת ציפורניים שנחשבת לבעיה מטרידה עם השלכות בפן הבריאותי ובפן האסתטי. מתן תרופה לפטרת ציפורניים עלולה לא רק לגבות מחיר עם תופעות לוואי שונות שיבואו לידי ביטוי אחרת אצל כל אדם אלא גם היא כרוכה בפרוצדורות מקדימות.

טיפול תרופתי או משחה מקומית

לפני שהרופא יתאים לכם תרופה לפטרת ציפורניים יש לבצע משטח ובדיקת דם כדי לזהות על איזו פטרייה בדיוק מדובר. אחר מכן יינתן טיפול תרופתי לפרק זמן של כחצי שנה. מול האפשרות הלא נעימה הזו של נטילת תרופה למשך זמן רב כל כך עם כל הבדיקות המקדימות, אפשרות אחרת היא תרופה לפטרת ציפורניים שמעניקה טיפול מקומי, כלומר משחה. במקרה של טיפול על ידי משחה אין צורך בבדיקות נוספות. גם כאן מדובר על טיפול ארוך ויש מי שטוענים שהריח של המשחה אינו נעים.

תכשירים חדשים

אפשרויות חדשות צצו עם כניסת התכשירים הטיפוליים החדשים בכל מה שקשור לפטרת ציפורניים. התכשירים הללו מתבססים על חוכמה עתיקה שעושה שימוש בטבע- צמחי מרפא למשל ידועים משחר ההיסטוריה כבעלי יכולות ריפוי מוכחות. אין פלא אפוא שבמקום תרופה לפטרת ציפורניים אפשר וכדאי ליטול כיום תכשירים חדשים ויעילים שיסייעו להיפטר מהתופעה במהירות יחסית עם תוצאות תוך כמה שבועות. בניגוד למשחות התכשירים החדשים הם בעלי ריח נעים והשימוש בהם מפנק במיוחד.

תרופה לפטרת ציפורניים יכולה להיות במגוון אופנים אולם הדבר החשוב ביותר הוא כמובן מניעה. כדי להימנע מהתענוג הקפידו על כף רגל יבשה ומאווררת ובמקרה של מחלות רקע, פציעות או מבנה ייחודי של הציפורן חשוב להיבדק באופן קבוע.

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שיחה עם נציגת ניילנוקס
שלום!
איך אוכל לעזור לכם?
דילוג לתוכן